Gå til innhold

Til dere som skal føde på SUS.....


lykketall3

Anbefalte innlegg

Jeg lå på Sykehushotellet for to år siden når jeg fikk mitt første barn. Det var kjempe deiligt å ha eget bad og eit heilt eget rom slik at jeg kunne ha besøk når jeg ville og styrte dagene for det meste selv..

 

Det eneste som jeg synes var litt domt var at når jeg skulle spise nede i resturangen satt vi som var nybakte mødre alene på hvert vårt bord. Ingen torde liksom ta kontakt med hvrandre.. Litt domt synes jeg ..

Kansje vi som blir mødre i April09 ikke trenger å være så sjenert og heller ta kontakt med hverandre.. Hvem vet kansje finner vi en venn for livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg var også på hotellet for ca to år siden. Og jeg skjønner hva du mener. Men for min del synes jeg det var så slitsomt å være i den resturangen, at jeg ville tilbake til sengen så fort som mulig. Ikke overskudd til å stifte bekjentskaper, såvidt jeg orket snakke med pappan. Men det er meg, kanskje noen andre er mer sosiale rett etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fødde oxå på sus før 2 år sedan, å kænner igen den kænslan.. & nu som vi ska ha nr 2 så ær ju inte far med vid varje måltid heller så då kan det ju vara kul med sællskap vid maten. Ær sosial av mig å hade en fin førsta fødsel så ja hade energi till & bli kænd med andra hoppas på det denna gång. Kan nog bli lite ensamt annars. men kan oxå førstå dom som inte vill. vi har termin 11 april så hoppas någon vill ha sællskap vid maten då...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...