Sarah & Marcus mamma Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 dette er min andre graviditet... men denne gangen er jeg MYE mer redd for at noe skal gå galt! tenker på det hele tiden... og klarer liksom isje nyte det enda...;-) tror ikke jeg vil klare det før 12-13 uker..
Turid Laila Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Denne gangen er jeg redd ja. Har mistet to ganger på rad nå, så blir veldig lei meg om jeg skulle miste en tredje gang
CiljaS Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hei! Var ikke redd nei, men etter også ha mistet 2 ganger på rad er jeg mer engstelig enn før. Sliter med å slappe av, redd det skal være blod på papiret hver gang jeg er på do. Skal på tidlig UL denne gang sånn at jeg i såfall får se at hjertet slår, da er det liten risiko for at det skal gå galt.. Har et barn på 2 fra før.
Turid Laila Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg håper også på tidlig ultralyd. Huff uroer meg for blod hver gang jeg er på do jeg også. Det er ikke noe gøy i det hele tatt! Har fått legetime 24 mars. Så håper jeg får en hevisning til UL da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå