Kæmma og trultene Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Starta med at ene beinet mit hovna opp for ei stund siden idag. Nå har jeg harr "regelmessige" kynnere en stund som er veeldig vonde (men ikke rier for når jeg hadde det sist satt det i ryggen også, nå er det bare helt nederst i magen og den blir hard som ved kynnere) og press i bakenden. Har kjent bebisen masse idag da, så tror ikke noe er galt, men blir nysgjerrig - noen som har det på samme måte?? Hvis jeg presser på magen gjør det vondt nederst.
erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Jeg hadde sånne kynnere i et døgn før riene startet. La meg om kvelden og tok tida. Tenkte at i morgen er det igang, og det var det:) Gikk hjemme i nesten 2 døgn da før åpning og riene var sterke nok.
Kæmma og trultene Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Men da var du len gre på vei eller? For jeg er bare i uke 31, så haster ikke med å komme igang for å si det sånn
erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Ja, jeg var på termin. Jeg har hatt perioder med regelmessige kynnere fra uke 28-29. Denne gangen i uke 20, men jeg tror bare det er tvillingene. Er du bekymret for at fødselen er igang så ringer du føden. Det er for tidlig i uke 31:) De jeg fikk før fødsel var kynnere, men på en annen måte enn de jeg har tidligere. Ikke vondere, men på en annen måte.
Kæmma og trultene Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Neida er egenlig ikke det, er ikke vondt nok til at det er noe på gang. Men er jo kommet så langt at man begynner å kjenne på ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå