Gå til innhold

"Regelmessige" vonde kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starta med at ene beinet mit hovna opp for ei stund siden idag. Nå har jeg harr "regelmessige" kynnere en stund som er veeldig vonde (men ikke rier for når jeg hadde det sist satt det i ryggen også, nå er det bare helt nederst i magen og den blir hard som ved kynnere) og press i bakenden. Har kjent bebisen masse idag da, så tror ikke noe er galt, men blir nysgjerrig - noen som har det på samme måte?? Hvis jeg presser på magen gjør det vondt nederst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og regelmessige kynnere, ca. hvert tiende minutt.. Men har bære litt ondt bak i bekkenet og nedover føttern på innsiden! Magen min blir og hard og noen kynnere er vondere enn andre.. Hadd det slik siden i går kveld. Sist fødsel hadde jeg ingenting vondt i ryggen eller føtter... kjenner du til det? vet det e vanlig med vondt i ryggen, men er det vanlig det ståler nedover føttene liksom?

Dersom du e skikkelig hoven i beinet ditt tror jeg at jeg ville ringt føden.. hmmm... Er ikke hovne føtter tegn på svangerskapsforgiftning? skader ikke å ringe en gang for masse... håper ikke jeg fikk deg bekjymret nå...

Skrevet

Neida, jeg har tenkt tanken på sv,.forgiftn. jeg også men samtidig har jeg ikke vært noe hoven at all før så jeg vet liksom ikke hva som er normalt for man hovner jo av og til pop likevel:) Har hatt kynnere lenge men ikke vonde, bare... Skal ringe hvis det ikke gir seg, men er jo bare i uke 31 så føler ikke akkurat at ting er igang hehe

Skrevet

Blander meg inn litt...jeg hadde sinnsykt vondt nedover i låra under riene, bke veldig overraska husker jeg for ingen hadde fortalt meg at det gjorde vondt i beina.

Skrevet

Ja det er klart at litt vann i kroppen og hovner litt opp er jo ikke unormalt. Kynnere har jeg hatt MASSE av i dette svangerskapet, fra tidlig. Jeg har bare 11 dager til termin, så her er det heilt greit at lillegutt kommer nå ja!

Skrevet

Hadde du? Jøss... hadde bare den klassiske mage og korsryggsmerten jeg ;) Men det var nok, det, syns jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...