OBS ! En liten skatt til <3 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Lørdag 7. mars, 5 dager før termin ble mine tre jenter endelig storesøstre til lillegutt. Gleden var stor da jeg virkelig skjønte at innen kvelden ville jeg ha en liten baby i armene. Riene startet kl 02.00 på natten og begynte å ta seg skikkelig opp på morgenen. Kl 11.00 ble barna hentet av tanta si, og det var virkelig på tide. Vel på sykehuset ble det konstantert kun 2 cm åpning. Plutselig hagler riene inn med kun ett opphold på 40-50 sek mellom riene. Frykteklig vondt og det skjedde svært lite. Dermed fikk jeg epidural ved 4-tiden og det gjorde susen. Kl 18.04 kom lillegutt til verden, 4140g, 52 cm lang og 37 cm rundt hodet. Fødselen var en fantastisk opplevelse tross smerter, og nå bare koser vi oss. Takk for oss her
Liljekonvall<3 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Gratulerer kjempe masse med den lille!! =) Kjenner at jeg blir skikkelig sjalu når jeg leser om dere som har født! ) Selv har jeg 12 dager igjen til termin, men skal inn på vurdering i morgen om eventuell igangsetting.. Kos deg kjempe masse i tiden fremover! Og gratulerer igjen!
komplett familie Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 gratulerer så mye - nyt barseltiden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå