C*86 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Blir veldig forvirra av all denna testinga deres=) er det virkelig nødvendig og teste etter el hver mnd?? er inne i 3pp nå. vi har samleie ca annenhver dag, og da burde det vel uansett klaffe etterhvert uten og stresse med el test?? Har bestilt tester nå for og prøve, men føler liksom det at hvis jeg stresser så mye med det blir jeg gal.. hehe, er ikke lett dette her altså. Har lest, hørt så mye om solvipect hostesaft, har det noe virkning og hvordan bruker dere den?? *klem*
KarLuc +1? Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 heisan.. jeg driver ikke å tester etter el.. Tar det på følingen vet vi treffer bra med samleie rundt el. (kjenner i magen når eg har el), så kommer ikke til å begynne å teste etter d før det har gått noen pp til
C*86 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Godt og høre at det ikke bare er meg... =)Har bestilt tester på nettet nå, så får vi jo se når jeg får dem, men syns det liksom er litt unødvendig... Er veldig fersk i gamet, så blir så usikker... Takk for svar.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Eg tester bare for å finne ut om eg i det heile tatt har el eller ikkje. Orke ikkje prøve ett år for så begynne å leite lissom.... Men det e meg da. Er litt småuregelmessig så..greit å ha litt oversikt..
MMAA Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Hei Vi tester heller ikke etter egglösning...men jeg bruker å merke når den er der, jeg griner og er sint og sur to ganger i måneden, når jeg får egglösning og når jeg får mens hehe et merkelig mönster jeg aldri har lagt merke til -det er det min observante samboer som har lärt seg Så har jeg en dårlig dag - da vet han at han må attakere meg med make-up sex haha Men om vi ikke kommer til å bli gravide med det förste -så kan det jo väre at vi kommer å teste el vi også.... men jeg er litt sånn gammalromantisk og synes det er deilig å ikke stresse med det Vi passer bare på å ha ofte sex, og det föles jo bare fint Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå