fru tekopp Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Tante rød kom en tur i går... 3 dager på overtid. Ja, ja... Får vente litt og prøve igjen om en uke eller to. Lykke til alle dere andre!
TogT Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hei Her har tante rød (den røde djevelen) akkurat reist sin vei så nå er det en ny sjanse om godt og vel en uke. Klaffer det denne gangen får vi en kjempefin julepresang...
fru tekopp Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Lykke til! Håper det klaffer. Hvor lenge har dere prøvd? Vi har bare "prøvd" en periode. Dvs. sex uten beskyttelse. Ikke noe planlagte datoer og greier... Tar det litt som det faller seg.
TogT Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Neste pp er nr 17 i rekken. Men, jeg har ikke brukt EL-tester før nå nylig, så vi kan ha bommet litt der, og vi har pendlet litt mellom to husvære i en flytteprosess, så det var nok noen perioder i fjor som ikke var optimale. Var til GU i forrige måned, og hun sa at alt så greit ut, og blodprøver viser at jeg har EL. Neste skritt er å teste om svømmerene svømmer godt nok, og det er jo også noe. Vi kan bare levere på torsdager, etter å ha ringt og sjekket at vi virkelig kan få levere (dvs. at de to som kan teste prøver er på jobb). Siden vi må levere innen en time og bor ca 45 min fra sykehuset, er det på håret at det går Og vi må gjøre det hjemme, mannen er ikke glad for tanken på å måtte levere prøve i det hele tatt... Så skal vi levere noe, skal vi ha avlagt den hjemme. Men vi kan jo ikke gi opp uten å ha prøvd det også. Hvsi det er dårlige svømmere, så er det ikke noe å gjøre med det, da vet vi iallefall hvorfor vi ikke blir gravide, og må lære oss å tenkte på et liv uten barn. Uff.. ble langt dette.. Man blir litt oppslukt av tanken på å bli gravid, kanskje litt for oppslukt. Håper det går bra for dere neste gang
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Æsj da.. hmm.. jeg er 3 dager på overtid jeg og nå. men har du sluttet på pillen for lenge siden eller akkuratt fru tekopp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå