Gå til innhold

Kloke damer, se hit litt =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 4 dager nå så har sønnen min på 8 mnd kastet opp ca 1-2 ganger om dagen å så fort han får mat leverer han en skikkelig bløt bæsjebleie så bløt at man hører det renner ut av han.

han er i fin form ellers, ikke feber og leker og står på akkurat som han pleier. Kan dette være tenner som er på vei ? han har ikke fått noe tenner enda. Har hørt at barn kan bli litt syke når tennene kommer, stemmer dette ? å blir han dårlig vær gang det kommer tann eller er det bare den første gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de kan bli syke når tennene kommer, men det vanligste er feber og diaré. Det er værst med de første tennene, det blir bedre for hver gang. Men det høres ut som sønnen din har vanlig omgangssyke. Bare sørg for at han får i seg nok å drikke, de mister ganske mye væske når de både kaster opp og har diaré.

Skrevet

ok. takk for svar =)

Jeg vra innom tanken på omgangssyke men slo det fra meg for trodde de fikk feber da.

Skrevet

det er vel ingenting som er bevist om at barna blir dårlig når de får tenner. høres mer ut som magevirus dette. han behøver ikke å ha feber for at det er det. men så lenge han får i seg bra med væske og almenntilstanden er god bør det ikke være farlig. varer det lenge bør du vurdere å kontakte lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...