BabyD Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Er det tegn på at fødselen snart nærmer seg? Var på ul idag pga usikkert om babyen lå i seteleie..og neida der var hodet festet veldig godt nedi bekkenet..skulle jo egentlig måle hodet på ul,men fikk det ikke til pga lå såpass langt ned.. Kan det være tegn på at fødselen snart er i gang? Håper det snart skjer noe her
Underveis --> Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Nei, det er visst ikke noen regel det, dessverre. Noen fester seg tidlig, noen sent, og noen aldri. Eneste som er sikkert er at det ikke blir setefødsel ;-)
BabyD Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Vet er forskjell på når hodet fester seg og at det ikke har noe å si.. men tenkte mest på at siden det ligger godt ned i bekkenet tenkte jeg.. ligger så langt ned så jm klarer ikke kjenne det utvendig.. men uansett bare å vente, kommer vel når han er klar hehe
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 fikk beskjed på tirsdag av jm om at hode var festet og låg langt nedi bekken, hun fikk nesten ikkje tak i hode for det låg så langt nede. hun mente eg kom til å føde før tiden og vertfall ikkje gå over tiden.
Fru Hansen med frøet Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Jeg tror ikke det er noe tegn på at fødselen snart er i gang, men derimot kan det være et tegn på at det blir en raskere og lettere fødsel:)! Her har hodet vært dypt festet i flere uker, og ingenting skjer.... Gudskjelov, er jo bare 36 + 4 uker, og vil ikke ha prematurbaby:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå