Gå til innhold

April: Hvor er alle helter hen? *nynne*


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Hvor er dere blitt av alle sammen? Føler det er litt kaldt og ekkoaktig her inne nå og jeg føler meg litt alene... Ble det så inn i granskauen fint vårvær hos alle sammen at dere bare er ute og luker i hagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt vannskelig å luke med 1 m snø hehe. Er her jeg, men har hatt noen dager med avvenning fra data. Prøver å være en god husmor og har vært på barselltreff og svømmetimer med Siri.

 

Så jeg er her jeg. Men har ikke all verdens av tid lengre merker jeg.

Går det bra med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite luking her også. Hadde lyst å ta meg en tur ut i den nydelige vårsolen i dag, men da jeg kikket ut vinduet 5 minutter etterpå var himmelen svart og regnet høljet ned - så det ble nok en innedag på meg.

 

Har vært sykemeldt en stund pga bekkenløsning, og nå er permisjonen startet. Sover stort sett mellom frokost og lunsj. Lavt HB og TRØTT! Blir en del "BIM'ing" siden graviditet og fødsel er ganske sentralt i tankene nå...men er jo innom her også da. Egentlig er det jo april 2005-klubben som er "hjemme" :o)

 

Ellers holder jeg på med studier i småbarnspedagogikk. Skal levere en 20 siders oppgave midt i mai og ha 8 timers skriftlig eksamen i begynnelsen av juni - så det er nok å ta tak i for å si det sånn...

Må nok skjerpe innsatsen snarest - er jo best å få unna mest mulig før fødselen! (Men FOR et tiltak...åååååå)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi vært mye opptatt med salg og kjøp av leilighet! Endelig er den solgt å vi skal starte med flytting i neste uke! Gleder meg som en unge å det kribler i kroppen!

 

Ellers har jeg en liten vilter krabat som ikke gir mamma mye pusterom! Han sover hvertfall om natta nå, så får hvila da i det minste! ;-)

Og sååå har jeg starta på ny bli-sunn-trene-stam-opp periode der jeg prøver 30 days i tillegg! Så da blir turer og trening prioritert for tida.. :-)

 

Natalie er kommet i den store koffor de? alderen, og er blitt veldig veslevoksen! Morsomt og slitsomt på samme tid! ;-)

 

Blir vel ikke mye aktivitet fra meg fremover, men er som oftest innom å titter hver dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fikset litt i hagen ja, men bare 2 dager så langt, så det er ikke god nok unnskyldning for å ikke være mer aktiv her inne... er stort sett innom og tipper her hver dag, men synes det er så fryktelig tungvint å måtte logge meg inn hver gang, og så finne siden tilbake igjen... Vet ikke HVORFOR jeg har så stor aversjon mot å gjøre det, men slik er det... Venter liksom til det er mer enn ETT innlegg jeg føler for å kommentere... Lettere å være aktiv på FB, ikke sant Line?!? He, he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...