partyoffive Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hey - den vann debatten tok jo helt av, he-he. Skulle onske vi hadde samme syst. som dere m/faste avgifter. Det hores ut som det lonner seg for de som burker litt extra, he-he. Ikke så miljovennlig, men ikke så vanvittig dyrt som med vannmåler hvertfall. Så jeg antar at konkl. er at da har vel mannen din forsåvidt rett i at vannet 'ikke koster' noe hvis dere har faste avgifter uansett bruk. Anyways...ville bare si hadet. V henger på leggen min her som en puddel i lopetid. Han er ikke imponert over denne PC bruken. Han begynner og bli 'demanding'. Han rosker og river i meg her jeg sitter. Fame er bestilt - det blir knekkebrod og vann resten av mnd. LOL! Får legge ut CV'n min på Finn nå, ha-ha. Vi snakkes senere, klem:)
partyoffive Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. mars 2009 Still here? Eller har du gått for og pakke sommerkjolene dine? Jeg er IKKE misunnelig! he-he Har nå vært og hentet jentene i bhg tidlig etter og fått en tlf. om at I hadde kastet opp....Forst S, så V, nå I. Da vet vi jo at F & jeg er neste...Lovely!
Norwegian by injection Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 ÅÅÅÅ NEI! Uff å meg! Stakkars deg! M er hjemme idag pga feber, synes det er hver torsdag jeg! Slitsomt! Nei, jeg er en "last minute pakker" he he! Jeg er litt fram og tilbake her nå, barna maser, hehe!
partyoffive Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 Me too - last minute packer. Både F & jeg er slik - dårlig kombinasjon, he-he. Nå er jeg rimelig lei sykdom og dritt for denne vinteren! Feber hos deg i dag..huff, nå har vi hatt vår kvote synes jeg. Stakkras lillegutt. Får så vondt av de minste m/alt dette. Er fram og tilbake her jeg også. 1 ligger på sofaen, en surrer på gulvet og en leker oppe, og jeg prover og gjore lkesvask m/oppkast og diaree flekker!!! yuppi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå