4barns mor Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Snakket med en koselig dame som hadde fått henvisning fra jordmor, og siden mannen min bruker mye medisiner + at det er en del arvelige sykdommer, så ville de gjerne følge meg ekstra opp, skal derfor til ultralyd til mandag. Da er jeg 12+1. Tar de utvendig eller innvendig da? Var til ultralyd da jeg var 8+4, og da tok de innvendig. Synes det er fint at de vil følge meg opp ekstra.
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 tror de tar utvendig ultralyd da. men du kan jo forberede deg på begge delene:)
4barns mor Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Det spiller egentlig ingen stor rolle, så lenge de kan følge med på den lille i magen.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå