Gå til innhold

De ringte meg fra sykehuset..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakket med en koselig dame som hadde fått henvisning fra jordmor, og siden mannen min bruker mye medisiner + at det er en del arvelige sykdommer, så ville de gjerne følge meg ekstra opp, skal derfor til ultralyd til mandag. Da er jeg 12+1. Tar de utvendig eller innvendig da? Var til ultralyd da jeg var 8+4, og da tok de innvendig.

 

Synes det er fint at de vil følge meg opp ekstra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror de tar utvendig ultralyd da.

men du kan jo forberede deg på begge delene:)

 

Skrevet

Det spiller egentlig ingen stor rolle, så lenge de kan følge med på den lille i magen.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...