Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Forloveden min er det beste som har skjedd. Men er så mange ting som sperrer for å føle sterkt for kjærligheten vår. Vi har ett barn på 1.1/2år og han krever mye.Og det blir lite søvn. Det er jeg som legger han,og styrer på med han stort sett hver natt og hver eneste dag. Har aldri tid til meg selv uten om 1time eller to på kvelden,men da er jeg så utslitt at jeg ingenting orker.Har bare lyst å legge meg.Sover dårlig, og sover ikke hele netter. Føler jeg har mangel på søvn, blir lettere irritert, sliten og til tider veldig lei. ikke misforstå,jeg elsker gutten min over alt på denne jord,men det jeg vil fram til er at det hadde vært deilig med en mann som tok insiativ og hjalp til litt. ja han jobber på dagtid, og da er han liksom ferdig når han kommer hjem.mens jeg holder på fra tiiidlig morning til langt på kveld. Gjør alt husarbeid i tillegg.Hadde vært så deilig å bare kunne tatt turen ut en dag og slappet av litt alene, ett glass rødvin med gode venner,eller en tur ut å spise ol. Kan ikke huske sist jeg gjorde det.ihvertfall før han kom til verden.Gjerne at han hjelper med å legge evt kan ta en natt av og til og avlaste meg?Bade gutten en gang i blandt, og kanskje la meg legge meg nedpå en gang i blandt?Bare satt meg ned i 5min og tatt meg en kopp te hadde vært så deilig. Er det meningen at jeg av 20 dager eks skal stå opp 19 av de? for han e sliten etter å ha vært på jobb?(har ikke en veldig fysisk tung jobb). tenker at det er urettferdig at han skal få sove lenge i helgene,at han skal kunne gå ut og kose seg hele tiden,mens jeg alltid blir sittende hjemme. Er dette for mye å forlange? Drikker ikke,men ett glass rødvin med gode venner hadde vært godt.Bare det å komme seg ut litt. Føler jeg er grodd fast hjemme. Vet det er vanskeligere når man har fått barn,men vi er jo to om det,og vi må jo begge gi og ta. men syns han bare tar og tar og ikke forstår hvorfor jeg sier jeg er sliten...Han skal på jobb ,han må sove,han trenger det... Er det bare jeg som klager fælt no? Føler meg som en zoombie som prøver å få dagene til å gå.. Er veldig glad i prinsen min og vi koser oss og leker sammen og finner på masse rart.Men trenger jo og å komme meg litt ut for meg selv. Bare 1gang i månenden holder.Men er jo alltid noe.Og jeg orker bare ike å krangle,for han skjønner ikke noe.Jeg ville jo ha barn,så da må jeg jo bare stille opp da. Og hva med å hjelpe til litt hjemme?som å rydde etter seg selv??Ikke bare rote... Hva med litt oppmerksomhet??Eller kos?? huff.beklager syteinnlegget.Må bare få ut litt frustrasjon. Han er verdens beste ,men det er litt tungt til tider.spesielt når han ikke forstår at jeg trenger litt tid alene også.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hi her. Ja,vi har snakket og diskutert.mange ganger..kommer liksom ingen vei...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Man kan vel knapt kalle ham "verdens beste"??? Hadde han vært det, ville du jo ikke trengt å legge inn "syteinnlegg" Hva med å bare si at neste fredag skal jeg ut til noen venninner, så da får du lov til å være hjemme alene med sønnen din. Også må du ta ham om morningen, da jeg gjerne vil sove ut. Ikke noe å diskutere, det er allerede avtalt. Man skal da ikke gå rundt på glasskår ovenfor samboeren, og dille og dulle seg i hjel. Stå litt på krava, da jente! Og det argumentet om at du ville ha barn.., ville ikke han det eller?
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Vi har satt opp en avtale mellom oss vi:) vi har en dag hver i helgene som vi kan sove ut på, mens den andre står opp med barnet. Også har vi en dag i uka hver som vi har vår egen kveld til å gjøre det vi har lyst til innen rimlighetens grenser. Dette fungerer veldg godt for oss, for begge har da muligheten til å komme seg litt ut, har en dag til å sove ut på og vi har mere energi til hverandre til kos:) Vi regner det arbeidet hjemme som like krevende som det arbedet man har på jobb, selvfølgelig hender det jo at den ene må gjøre litt ekstra men vi prøver faktisk å dele mest mulig på det. Det er jo litt rart at ikke mannen din forstår at det blir lite på ham, hvis du skal konstant være sliten. Min er ikke perfekt han roter og glemmer ting hele tia, men er det noe han virkelig har forstatt er at hvis jeg må jobbe til jeg stuper hver dag blir det ikke no på han den uka^^ Jeg trur jeg ville bare ha dumpa gutten din i fanget hans fortalt ham kort hvor klær, mat og bleier ligger og ta deg en tur ut! Bli gjerne borte en dag, han trenger virkelig å kjenne hvor slitsomt det kan være å gå hjemme med unge er. Det fikk i hvertfall min erfare^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå