pandabjørn Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 skal til Ikea til lørdag for å handle bursdagspresang til Sander, og da har jeg tenkt å kjøpe trofast oppbevaringsbokser til han med 6 bokser...har lyst på hvit stamme, men ikke røde bokser går det ann å velge farge på boksene selv? ser jo at det finnes i rosa, grønt, blått, rød, hvit.
partyoffive Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Selvsagt kan du velge fargene på boksene selv! hva du ser på bildet på internett og i katalogen er jo selvsagt bare utstilling/eksempler. He-he, artig spm.
partyoffive Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 MEN - de store boksene tror jeg bare kommer i Hvit el rod. De andre str. tror jeg kommer i alle farger, blå, gronn, rosa osv. Men, jeg har jo tatt feil for jeg da...he-he.
Blind Gudinne Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Du kan velge både farger og str på boksene selv =)
mayaya Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Du velger helt selv hvilke bokser du velger, hvor mange osv De selges hver for seg. Men de forskjellige størrelsene kommer i egne farger, sånn at du kan ikke feks velge bare blå bokser i alle størrelsene. Men ditt valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå