2prinsesserogbim Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Må vi med bekkenløsning også stå på ventelistee hos de offentlige??? Det er så dyrt å gå til privat...
Snuppa & llillebror Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Tror de praktiserer litt forskjellig... Hos de fleste jeg ringte til måtte jeg vente 4-6 uker, så valgte en uten tilskudd jeg da. Det er absolutt verdtr sine kroner!
2prinsesserogbim Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Ja da e da, men har kje så god råd vi da
Frk.Marte Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Det variere nok litt fra kommune til kommune vil jeg tro.. Men jeg sto på venteliste i to uker hos to forskjellige fysio-klinikker, og ringte til den tredje som hadde som praksis å prioritere bekkenløsning... Og det innen for samme kommune... Jeg tror du gjør lurt i å ringe litt å høre rettogslett For meg har det hjulpet ganske mye, jeg er på ingen måte smertefri, det blir jeg ikke før etter at gullet er født og det fikk jeg "klar" beskjed om fra fysio på første timen.. men jeg har fått mer kontroll på muklaturn, og får hjelp med stive og støle skuldre og nakkemusklatur! Lykke til!
Frk.Marte Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 ..og du må ha rekv./henvisning fra fastlegen din! Og på den må det stå bekkenløsning med gangvansker.. det var ihvertfall det jeg fikk beskjed om
2prinsesserogbim Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2009 har fått henvisning med da står berre plager med bekkenet
Frk.Marte Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Da må du snakke med fysio å høre om du må dekke det selv..
Snuppa & llillebror Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Da må du dekke det selv... Er bare hvis du er skikkelig plaga og sykemeldt at du får det dekka var det en som sa her inne en dag. Jeg klarer ikke gå oppreist, sist svangerskap krabba jeg i en måneds tid...så hadde fått dekka hvis jeg ville. Men det er jo det med den elendige ventetida da.
2prinsesserogbim Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2009 Er skikkelig plaget og er sjukemeldt... Klarer ikkje husarbeid eller å stå oppreist så lenge... Eg sa til legen min og at eg var masse plaget... Men eg får snakka me fysio... Da e uansett billigere med di offentlige om eg sleppe te..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. mars 2009 #11 Skrevet 12. mars 2009 var nettopp å hørte idag..privat da må du betale ca 300 rundt det her iallefall...om du får henvisning der det står bekkenplager må du betale egenandel..får du henvisning som det står bekkenløsning med gangplager får du gratis fra dag 1 sa ho..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå