Bella27_ Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 noen som vet prisn på denne vognen? med understell, hardbag og sittedel? har en BRIO duo vogn med 4 hjul, som jeg syns vare en smule tung, så kunne tengt meg en 3-hjuling til nestemann kommer:)) Takker for svar:)
AdrenaLine Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 TFK Joggster Twist (den "gamle") koster for tiden 5995,- for sportsdel og understell på Barnas Hus. Hardbaggen koster 1899,-. Den nye TFK Joggster X sies det at kommer til å koste ca 10 000 totalt. Sist jeg var innom der sa dama at nye baggen kommer til å koste hele 4000!!! Da betyr det at den nye sportsvognen kommer til å koste ca 6000. Den er langt finere enn dagens sportsvogn synes jeg, men jeg liker ikke den nye baggen... Men man kan bruke dagens hardbag på nye TFK Joggster X, men da mister man muligheten til å ha ungen mot deg i sportsdelen. For øvrig så kommer ikke nye TFK før i slutten av april, og baggen kommer først i slutten av mai. Sier de nå... Vi kjøper derfor en annen vogn i begynnelsen og så går vi evt over til sportsdelen senere. Du kan se bilder av den nye på http://www.barnesikring.no/
Bella27_ Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 hei, og tusen takk for svar:) var innom barnashus idag og spurte på pris. hun sa dt var 10000 for understell, bag og sportsdelen. så trur jeg ev.må kjøp hardbag og understellet i første omgang, lr dn gamletypen. for blir en smule dyrt til å være vogn, spørdu meg:)
AdrenaLine Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Ja enig. Altfor dyrt synes jeg. Da kan man jo heller kjøpe to andre vogner. Hihi. For ikke å snakke om at den nye ikke er gjennomprøvd. Man kan jo risikere å få en "mandagsvogn" med feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå