Endelig_mamma<3 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Fy som tiden går fort, men samtidig sakte.. 85 dager igjen fikk jeg beskjed om.. oi, oi, oi.
kikki_831 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 hei!! huff jeg synes det samma ja har 83 dager igjen å detgår fort men samtidigt såååå sakte men men en dag mindre for vær dag da hehe mager trøst:=)
Line3 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Ja, litt rart å være i siste del av svangerskapet Jeg så du hadde termin en dag etter meg, og også skulle føde i Fredrikstad. Kanskje vi ligger der på likt
Endelig_mamma<3 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 Det virker som det er mange som skal ha rundt de tidene, men koselig det da,kjedelig å ligge på sykehuset helt alene.. greit å ha noen man kan skrike i kor med.. hehe.. Er det din første eller? Dette er min første og størst sannsynlighet for at det er den siste..
Line3 Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Ja og nei. Egentlig nr 3, men siden de er 15 og 17 er det nesten som å starte på nytt igjen. Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor den siste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå