Little Dreamer Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Norges svar på facebook...www.finnmeg.com Synes den er spennende..
Gjest -<<- Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 En grønnmalt facebook-kopi som forlanger at man ved å signe opp godtar en policy og brukerbetingelser de ennå ikke har utarbeidet? Ja, det hørtes spennende ut.
Little Dreamer Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 ja ja alt er frivillig ...ikke blås deg opp.hold deg til facebook med alle betingelsene de lever etter.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Men som pila påpeker, de har da i alle fall en policy!
Little Dreamer Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Det er jo skikkelig hyggelig å nevne noe her i gården...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå