Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 har siste dagene hatt en del mens-lignende smerter og livmoren blir veldig hard nederst...(ikke kynnere for har en del av det utenom) er også konstant øm nederst i magen. jeg kjenner også mindre bevegelse. Bevegelsene er der, men mindre enn vanlig. har også utflod som er veldig tyntflytende nesten som vann (sorry detaljer) føler ikke jeg kan mase på lege eller jordmor heller...blir forrt avfeid der. Dette er andre barnet mitt og hadde ikke noe lignende med førstemann
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hvor langt er du på vei da? Hvor langt du er på vei kan ha mye å si på hva det event er...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 glemte visst å skrive det ja ...er 25 uker i dag HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Jeg tror jeg hadde ringt jordmor/fastlege og masa litt jeg.. det er det verd i tilfelle det skulle være noe... Ikke godta å bli avfeid, men forvent en forklaring eller i det minste en betryggelse av noe slag..!!
Lea1977 Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Ring føden du.. Ikke for å stresse deg men så lenge utfloden virker ut som vann så ville jeg utelukket om det var fostervann. Det finnes mange jordmødre som tror de vet alt noe man gang på gang får bevist at ikke stemmer. Hvis du lekker fostervann så bør det tas alvorlig! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå