Gå til innhold

Smerter i magen?


tonebf

Anbefalte innlegg

Noen som har stikkende smerter i magen her inne?

 

Hender at når jeg sitter på jobb får jeg stikkenede smerter :(

Vondt :(

 

Uff de 12 første ukene er masse bekymringer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er masse bekymringer disse ukene, men i november er det verdt alle bekymringene vi har hatt.

 

jeg har også hatt litt stikkinger i magen, ikke så ofte men innimellom. er vel bare noe skjer inni der. jeg var på UL idag, og alt ser foreløpig bra ut, så jeg tror ikke det har noe å si...

lykke til videre da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7 nå.

første gangs gravid.. alt er nytt.. og rart.. og skummelt..

men moro selvsagt.

 

men de smertene i magen får meg til å klikke snart..

sies at det er normalt.. men jeg mener det er jo ett hakk værre enn mensen smerter...

ikke spes moro ..

og kjipt når man sitter på jobb og orker ikke gjøre stort ..

¨

er det normalt?

jeg skal på legesjekk første gang neste uke..

og jeg har bestilt tidlig ultralyd...

vil vite eksakt hvor langt jeg er på vei ..

leser mye ang graviditet på nettet og hva som skjer hver uke.. og jeg har mye av de samme "symptomene" som i uke 12/13.. hm ..

derfor vil jeg ta ultralyd...

er jo lov det... :)

 

jeg har hatt stikkinger på siden.. noe som er normalt.. hehe

 

ps! jeg drømmer mye om dagen.. sover dårlig og våkner hver time føler jeg .. normalt?

noen kjerringråd?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 uker + 4 dager. Har stikkinger i magen jeg også. Har lest at det er normalt. Jeg er også gravid for første gang, så det er veldig spennende. Det føles ut som det er veldig lenge til 15. november, men tiden kommer sikkert til å gå fort alikevel :-)

 

Lill 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker i dag. Også gravid for første gang. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har hatt stikkinger siden rundt uke 4, og de er utrolig kraftig. Mye sterkere enn noen menssmerter jeg noen gang har hatt. Jeg klarer i alle fall ikke å sitte stille når de kommer. Merker at det blir verre når jeg bruker jeans, og det blir verre når jeg blir sliten, det hjelper å legge seg nedpå uten bukse og hvile litt.

 

Jeg var på min første svangerskapskontroll i dag, og fikk beskjed om at dette var alt helt vanlig og normalt. Snakket litt om å lytte til kroppens signaler og å ta det med ro og gi kroppen nok hvile osv.

 

Jeg drømmer hele tiden, bare jeg lukker øynene et sekund. Våkner også omtrent hver time om natten, men kan sove 2-3 timer i strekk på dagtid. Kan sovne når som helst og hvor som helst - også på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...