£adybird Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Må vi betale toll og div avgifter hvis vi bestiller derifra? Eller sendes det fra Norge?
lykkelig78 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Jeg lurer på det samme, så dytter denne opp!
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har aldri betalt annet enn vanlig pakkeporto,samme som hm og ellos o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå