Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Da tenker jeg på når babyen begynner å sprake hver dag. Jeg er nå 23 uker på vei, og har kjent liv hver dag nå i ca 4 uker. Men nå kommer bekymringene for å ikke kjenne sprak hver dag. Jeg merker at det er veldig forskjellig på aktiviteten til babyen fra dag til dag. En dag kan han være veeldig stille, der jeg nesten må konsentrere meg for å kjenne om han er det...Å da kan jeg kjenne at han bare snur på seg. En annen dag kan det være skikkelig fotballkamp der inne.. Å Selvfølgelig blir jeg kjempe bekymret den dagen det er veeldig stille..å det er ikke like lett hver gang å kjenne forskjell på luft eller bevegelse. Hva sier dere somhar vært gravid før eller kommet lenger i svangerskapet? Føler det ikke har noe med min aktivitet å gjøre heller. Å når skal jeg ty til å ringe legen eller sykehuset, føler det er også veeldig alvorlig å gjøre så drasrige tiltak. Men det er jo veldig sjeldent det er noe som er galt, men bekymringene er der!! Er det noen som har det samme problemet??
Juni prinsesse Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hvis du følger med på Fra Uke til Uke her på siden, så står det i uke 21 at det fremdeles er 6 uker til at det er en regel at du skal kjenne liv hver dag. Foreløpig så har knerten fremdeles god plass, og litt ujevnt mønster i bevegelsene. Jeg er i uke 26 og har kjent liv hver dag ganske lenge nå. Men jeg har ikke tenkt så mye på det hvis det er rolig. Bare kost meg ved tanken på at prinsessa sover - og det kan jeg og... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå