calalalala Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg er veldig usikker på om jeg skal bli hos samboer eller ikke, vi har det absolutt ikke noe bra. Men usikker på om jeg kan klare det økonomisk.. Og på alle andre reaksjoner fra familie etc.. Følelsene mine for han er jeg sikker på - de er døde.. En veldig veldig fin familie jeg har kommet inn i..men det hjelper jo lite når han jeg er sammen med er en stor hypokonder og egoistisk mammadalt.. Jeg har virkelig prøvd med parterapi og diverse, men det ser ikke ut som det her blir noe bedre Og hvordan kan det bli det når følelsene ikke er der? Han er veldig flink med lille, samtidig går han rundt og sutrer og klager hele tiden, det er ikke noe tak i han (Bare til det han selv vil, ønsker og synes er moro - da er alt bra) Jeg føler nå at han er mer enn belastning enn en støtte. Noe er feil når jeg synes det hadde vært ideelt å bo alene med lille, ha hovedomsorgen og at han kan ha henne annenhver helg og en dag i uka. Nå bor vi klønete til på hans hjemplass og alt er tilrettelagt for HAN hele tiden. Og LIKEVEL klager og sutrer han konstant som sagt, jeg har virkelig prøvd:( Men så kommer tankene, vi har nettopp kjøpt ny bolig og brukt masse penger der.. Hvordan skal man få solgt det i dette markedet.. hvordan vil familie reagere.. hvordan vil venner reagere...
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 jeg syntes at du skal gjøre det du føler er mest riktige for deg her. uten å tenke på hvordan andre hadde reagert osv. etter det du skriver her ville jeg flytta. du får jo stønader og sånn når du blir alenemor så lenge pappaen ikke har mer enn 50% samvær. (eller noe sånt) tror jeg hadde flytta jeg altså. ikke orka å bodd sånn hvis forholder tar på energi og krefter. men det er nå min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå