Gå til innhold

imponert over jentungen jeg..... :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår bytta jeg ho fra barnesenga til en vokseseng.

Forberedte meg på å måtte legge ho veldig mange ganger, men 3 gangen ble ho i senga. Det tok ho en halvtime å sovne etter det men ho lå bare å prata med seg selv der inne.

 

Og når jeg la ho til hvilen sin nå så sto ho ikke opp av senga en eneste gang. Ho styra i senga en stund da men det har ho alltid gjort. men ikke en gang bevega ho seg utenfor senga.

 

Er litt sjokkert her, har grua meg til bytte for jeg regna med at det ville bli et par travle og slitsomme dager når det gjalt å få ho til å bli i senga. Så føler at det har gått for lett. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...