hæppisnæppi<3 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Det er utrolig så mye liv en liten krabat kan finne på å ha i magen da!! Her er det nesten aldri rolig..tenk om h*n fortsetter slik etter fødsel også? Da blir jeg ett stk sliiiten mamma =) Har tydeligvis forkjærlighet for å sparke til venstre og bakover/nedover(er det normalt egentlig?). Kjenner tydelige spark mot rompa mi, hehe! Måtte bare dele det med noen, koooser meg!
Pitty Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hehe høres artig ut, vi får håpe h*n roer seg litt når den kommer ut ;o) Jeg gleder meg til å begynne å kjenne liv, er 19 uker og førstegang,men må innrømme at jeg ikke vet om jeg har kjent noe ennå.... håper det skjer noe snart ) Hygg deg videre du, så lenge det ikke gjør vondt er det sikkert bare super koselig kan jeg tenke meg )
Frk.Marte Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 hehehehe, likte "subjectline"'en din veldig godt Er i uke 21 nå, og her er det liv.. faktisk stortsett på natta, noe som kanskje ikke er helt å foretrekke, men jeg er 100% sykemeldt og kan sove på dagen hehe;) Det er verdens rareste følelse, at noen koser seg så godt inni magen, og verdens mest fantastiske følelse:D hehe, mange som sier at de kjenner igjen bevegelsesmønsteret til ungen etter at den er født... fint for oss at de venter med å slå kolbøtter til de er småbarn og ikke spedbarn Jeg tenker at så lenge jeg kjenne bevegelse og spark så er alt normalt, de dagene gullet er roligere skal det ikke mye til før jeg bekymrer meg hehe Vi har mye godt å se fram til
mai^prinsessa Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Da har vi fått samme sort bebiss.. Her er det aldri fred å få! Blir nesten litt gal av all denne sparkinga.. Er også reddfor at det skal bli mye arbeid hvis hun skal fortsette sånn når hun blir født også.. hehe.. Men, det er kjempe koselig at det er liv da.. Skal ikke klage
Ooops I did it AGAIN Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Babyen her er også turbo.. til alle døgnets tider.. Men merker bedre rolige perioder nå. Som jeg leser om uken jeg er i (26-27) skal livmoren være ca 8? cm over navlen.. Hvordan kan det ha seg da at babyen har sparket på baksiden av ribbeina på høyre side i ukevis? hm... Tar skikkelige spark også. Men er usikker på hvilken vei den ligger nå, for det har endret seg litt. Kjenner små armer eller bein under huden rundt navlen.. Nesten litt alien-aktig.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå