bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 jeg fødte for 3 uker siden og kan enda kjenne stingene godt (bare 2 stk så er ikke store området som ble sydd så begge stingene er der enda) det klær en god del nå om dagene. jeg har ikke erket noe til de tidligere og absolutt ikke vært plaget etter fødselen i det hele tatt men nå klær det og svir. Merker at jeg begynner å bli litt sår tror jeg etter å ha brukt mye bind nå?! Er det noe å gjøre med at det svir? Skjønner ikke de som sier de hadde sex 3 uker etter fødselen. Jeg og mannen er forsåvidt klare vi. hehe, men det frister ikke enda da jeg blør litt enda og ikke føler meg fresh samt at det er blitt sårt de siste dagene. Hvor lenge går det før jeg blir som normalt da tro?
Babyønske �� Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Her forsvant stingene nøyaktig 14 dager etter fødsel, og takk for det. Jeg sydde masse og hadde grusomt vondt i stingene. Nå er det 2 mnd siden fødsel og jeg kjenner fortsatt at det strammer enkelte plasser der nede. Av den grunn er sex foreløpig uaktuelt her i huset. Renselsen hadde jeg også i 5-6 uker, og da var det hvertfall ikke aktuelt med noe sex.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 er det ikke noen "standard" på hvor lenge det går før tråden i stingene forsvinner av seg selv? Jeg kjenner tydelig at det er tråd der enda og håper at det ikke varer så lenge til siden det allerede har gått 3 uker... forsvinner denne tråden litt og litt eller?
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 så mange som har født men ikke flere som kan svare på når man kan forvente at stingene skal være borte?
Tullhøna84 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjente stingene helt til den 14 dagen.Da kunne jeg sitte normalt igjen. Men 3,5 uke etter fødsel er jeg fortsatt litt sår neddi der! sex er ikke aktuelt på lenge det nei!
Babyønske �� Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Ikke helt sikker altså, men mener at stingene skal løse seg opp etter 14 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå