Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Synes de ofte blir litt kompakte og småharde.. Hjelper det hvis jeg bruker mer gjær i deigen eller er det bedre å la deigen heve lengre? Takk for svar!
tommeliten og lillemy Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Nei, mer gjær hjelper ikke. Men grovt mel krever litt mer veske (vann) enn fint, også kan du bruke fersk-gjær i stedet for tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå