Gå til innhold

er mange av de "gamle" dib damene borte? ser aldri nickene lenger?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Northernlight har jeg ikke sett her lenger og hallingmamma (mener det var det hun het?)

er flere andre men jeg husker ikke nickene, har bare registrert at de ikke er her lenger?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Northernlight husker jeg :-) Selv er jeg en gammel Dib'er:)

Skrevet

Northern sa fra at hun skulle "slutte". Men er innom av og til ser jeg =)

Hallingmamma har byttet nick om jeg ikke husker feil?

Skrevet

Hallingmamma er Nita og firkløveret.

Om hun ikke har byttet igjen.

Skrevet

er mage flere nick jeg husker sånn ca men ikke klarer å skrive eller huske riktig også.

men det er jo sikkert sånn at mange har skiftet nick også ja :)

det går liksom litt i perioder hvilke nick som er her og man fester seg ved syns jeg.

Skrevet

Er jeg en gammel diber? hehe

Har vært her siden snuppa ble født høsten 2006, men veldig periode-vis.

Skrevet

Jeg syns jeg kvalifiserer som gammel dibber, jeg har vært her siden 2005, men jeg blir aldri etterspurt jeg! *sukk og snufs* ;o) haha!

Skrevet

Ja, synes det er synd at folk bytter nick. Når en føler en endelig "kjenner" et nick så blir det borte.

Skrevet

Jeg har vært her siden 2003, men blitt lite de siste årene. Har tatt seg opp litt nå siden jeg venter nr 2.

Skrevet

jeg har vært her i 4 år nå, og ikke byttet nick,synes det er litt dumt,for da blir en jo lissom helt "ny" her inne igjen.

Northern er her lite,tror ho er mere på barnetmitt.com(tror det er det)

Og nita&firkløveret har vel byttet et par ganger etter det nicket tror jeg.

ellers er vi en del "gamle" travere her inne, men på forskjellige tidspunkt.

Skrevet

Trur eg vil våge å påstå at eg er "gamal" her, har vore her (med same nick) sidan eldste vart fødd i september 05. Tavelt med ein 3-åring og ein 1-åring, så eg er på langt nær like aktiv som før. Er mest inne på 1-2 årsdebatten no om dagen.

Synest på ein måte det er litt trist at folk bytter nick, for då veit ein ikkje lenger kven folk er, og kven ein kjente før.

Skrevet

Mee toooo...2003 her, men da med et annet nick:) Jeg logga på for første gang i høst på nesten 1 år. For meg går det i perioder, og nå når jeg er sykmeldt og sitter HELE dagen er jeg mye på nett.

Skrevet

2005 her :-)

men er vel naturlig at man faller bort etterhvert. er ikke like interessert i å diskutere babybæsj når jeg nå har to stk, ei på 3 å en på 1,5. Nå VET jeg jo mer enn før, å derfor er jeg er ganske sjeldnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...