Gå til innhold

Noen som har gått/går på Westerdals?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe du vil anbefale? Jeg er litt interessert i tekst og skribent-linjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått der selv, men en av mine beste venner har. Hun var VELDIG fornøy! Bare vær oppmerksom på litt intenst "kult" miljø.

Skrevet

Intenst kult mijø? hehe. Mener du en haug med pretensiøse folk?

Skrevet

ja, hehehe. Det var nok et visst press på å se og være kul og hipp. Av betydning; gå på de riktige stedene, ha de riktige interessene ( for ikke å snakke om vennekrets ) lese de riktige bøkene se de riktige filmene osv osv. Du vet sikkert hva jeg mener. Det blir alltid litt slik i alle miljøer, men faktisk enda mer på steder som Westerdals som i og for seg må og lever av å følge med i tiden ;o)

Skrevet

Hehe. Greit. Det går nok helt fint. Jeg er uansett over det stadiet hvor jeg bryr meg så mye om hva folk tenker og mener om hva jeg gjør :)

Hvilken linje gikk venninnen din på? Er hun ferdig, og i så fall, hva jobber hun med i dag?

Skrevet

Hun, var også "voksen" da hun gikk der og følte ikke presset så veldig. bare litt latterlig ;o)

Hun gikk på den linja du vil inn på. Hun jobber for seg selv og skriver for allt mulig rart. mest reklame kampanjer :o)

Skrevet

OK. Jeg lurer på om jeg bare skal søke... Men så er det den stemmen inni hodet som sier: Bolledeig, du er ikke god nok!!

Huff, det skal ikke være lett. Men på et tidspunkt må man vel bare ignorere sin egen usikkerhet, ikke sant? :)

Skrevet

Du, om det kan være noen trøst, så er det nettopp denne tvilen som gjør en god!

Jeg er selv kunstner og svinger mellom å elske og tvile sterkt på det jeg gjør hver eneste dag. Uten det ville jeg ikke prøvd å forbedre meg og prøve å imponere meg selv og andre. Bare søk du! Du skal se du er bedre enn de som tror de er kjempe gode.

Skrevet

Det er sant! :) Wish me luck. Jeg har 34 dager, 2 timer og 4 minutter på meg... hehe.

Skrevet

Det går bra. Gjør det, gjør det ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...