Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Herlig det innimellom. Trenger det jeg for å få litt overskudd igjen. Og blir bare sofa dag fram til gutten kommer hjem fra skolen.. Da er det leksetid, så trening med han senere. Har lovt han at det er jeg som skal gå på fotball trening med han idag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Men du har lov siden du er i perm! Jeg leverte barna i bhg idag og skulle vaske i fjøset. Har bare 1-2 timer igjen og hadde tenkt å overraske sambo med at dette var gjort når han kommer hjem idag etter 2 uker borte på jobb. Men så virker ikke vaskeren og jeg var så sint og sur!!!!! Så måtte jo bare gi opp. Liten overraskelse da. Så gikk jeg inn og lagte komler! Vet han har savnet dette og håper han blir glad!! =) Nå er han i gardsrommet og kommer inn hvert øyeblikk =) =)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Man har godt av noen slike dager innimellom. Og ennå bedre hadde det vært om man klarte å nyyyyte de helt uten dårlig samvittighet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå