Gå til innhold

Ble en skikkelig sofa dag dette!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig det innimellom. Trenger det jeg for å få litt overskudd igjen. Og blir bare sofa dag fram til gutten kommer hjem fra skolen.. Da er det leksetid, så trening med han senere. Har lovt han at det er jeg som skal gå på fotball trening med han idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du har lov siden du er i perm!

Jeg leverte barna i bhg idag og skulle vaske i fjøset. Har bare 1-2 timer igjen og hadde tenkt å overraske sambo med at dette var gjort når han kommer hjem idag etter 2 uker borte på jobb. Men så virker ikke vaskeren og jeg var så sint og sur!!!!! Så måtte jo bare gi opp. Liten overraskelse da.

 

Så gikk jeg inn og lagte komler! Vet han har savnet dette og håper han blir glad!! =)

 

Nå er han i gardsrommet og kommer inn hvert øyeblikk =) =)

 

Skrevet

Man har godt av noen slike dager innimellom. Og ennå bedre hadde det vært om man klarte å nyyyyte de helt uten dårlig samvittighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...