sssss Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Er det noen som har opplevd at magen har blitt mindre? Nesten over natta? Er i 17. uke, og magen har vokst ganske mye, men plutselig er den liten igjen! Jeg har tatt bilder siden uke 9, og det er som å hoppe 3-4 uker bakover..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 1.trimester er man som regel bare oppblåst. så kan være at den har vært oppblåst? Så har magen kommet senere? Jeg begynte ikke å få mage før i uke 18. var vel 17+3
♣ Christiane ♣ Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hei Samme skjedde her. I forrige uke var jeg plutselig nesten helt flat fra en dag til en annen i uke 16+0 til 16+5 så det helt merkelig ut. Men har vært veldig oppblåst og regnet med at det bare var alt vannet i kroppen som endelig forsvant. Nå er jeg 17+1 og gravidmagen har plutselig poppet ut over natta, tom kollegaene mine har bemerket det. Så slapp av, den kommer nok kjapt tilbake, hehe.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Magen min endrer seg hele tia. Har vel noe med hvordan babyen ligger og hvor mye man har fått "kvittet seg med" siste dagene;) Synes den er mindre i dag enn for et par dager siden:)
Dronning Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Ta det bare med ro, det er sikkert ingenting. I går hadde jeg ganske stor mage, og tenkte at jeg skulle ta et bilde av den idag. Men da jeg våknet idag var den blitt "liten" igjen! Litt glad for det da men... Det er mest sannsynlig noe du har spist eller drukket som har fått maven din til å blåse opp, husk at maven din er mer sensitiv når du er gravid enn ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå