Gå til innhold

makkapakka med spire..:-)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du her?hehe...kikket litt på innlegget fra i går.gratulerer med reke:-)så godt at det var pos.nyheter.

jeg er 6+3 i dag, altså en dag etter deg:-)så jeg lurte bare på om du fikk noen ca.termin?fikk ikke det jeg ser du, legen hadde rota bort det svangerskapshjulet eller hva man kaller det..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult at noen "leter" etter meg hehe. Foreløpig termin ble 3.nov, så da har vel du 4 nov tenker jeg:O)

Ja det var en fantastisk følelse å se den lille reka, og på mirakuløst vis så har blødningene blitt veldi mye mindre etter i går... Så det er enda bedre:O)

Ser at du også har en to åring, det har jeg også om noen dager:O)

Skrevet

hehe...ja,jeg måtte jo sette ut en etterlysning når jeg så hvor langt du var på veg;-)

4 nov. ja...sambo har 15,så da får vi håpe på overtidsbaby denne gang også.

så bra at du ikke blør så mye mer!alt det vi skal bekymre oss over!!

min er 2,5, han blir 3 i august:-)trassalder av verste sort..hehe.

er det gutt eller jente du har fra før?

Skrevet

Jeg har også en gutt:O) har allerede begynt å bli litt trassig, så jeg har nok mye å se fram til:O) hehe

Ja jeg var ikke like bekymret med han første, men da hadde jeg heller ikke blødninger. Men var veldig kvalm og sengeliggende. Så da følte jeg meg bare syk.

Skrevet

hehe..for et sammentreff.du bor ikke i oslo også vel??;-)

jeg er mye mer plaget nå, men det kommer nok av at jeg har en mye mer fysisk jobb og ikke minst en liten som freser bare han hører ordet "nei", hehe.

håper alt er bra med deg og lillespiren:-)

Skrevet

Jeg er fra vest, nærmere bestemt stavanger.

Meg og lille spiren har det fortsatt bra, håper jeg da.. Jeg har blitt utrolig kvalm disse siste dagene. Har vel nesten bare ventet på det siden jeg var så dårlig med førstemann. Så nå er jeg sykemeldt.

Kjenner jeg slapper litt mer av med tanke på de småblødningene jeg har hatt, men må nok unne meg en liten ultralyd neste uke:O)

Hvordan går det med deg da??

Skrevet

hæææ??er du fra stavanger??det er jeg også!!hehe

men flyttet til oslo for noen år siden.

jeg er også sykt kvalm..det var jeg ikke med nr.1.

er også sykemeldt..var på ul i dag, er mellom uke 7 og 8 sa hun.er blitt 10mm..store karen,hahaha.

men som du sier, kommer nok til å unne meg en liten kikk til før den vanlig i uke 18.

ellers er alt bra her.litt kjedelig å være hjemme,men jeg driver å kjører opp til lappen, så jeg har litt å henge fingrene i.

bare synd med den kvalmen, håper det gir seg snart.

vi kan godt maile om du vil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...