Gå til innhold

Jeg trenger studiekompetanse. Bor i Oslo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med Oslo Voksenopplæring, men jeg er tydeligvis for ung. Dvs at siden jeg er under 25, vil jeg havne på venteliste. Utrolig kjipt, siden det er gratis å gå der. Men samtidig er jeg egentlig ikke interessert i å bruke to år på noe som tar ett år på vanlig vgs.

Har også vurdert Bjørknes, men det er så dyrt! Så kjipt å få 100 000 i studiegjeld bare for studiekompetanse :( Er heller ikke interessert i nettstudier. Jeg trenger et klasserom å gå til for å få de resultatene jeg vet at jeg kan få.

Så om du har noen anbefalinger, kjør på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sjekke ut folkeuniversitetet, fuoslo.no, mulig de er en del billigere enn Bjørknes og Treider.

Skrevet

Takk for tipset! Ringer dem nå.

Skrevet

Æsj. De hadde ikke det jeg trengte :( Ba meg ta kontakt med Bjørknes.

Skrevet

Da tror jeg ikke det er så mange andre alternativer, så fremt du ønsker klasseromsundervisning. Du kan jo eventuelt be om å hospitere på en vanlig videregående og ta privatisteksamen - det er gratis, men det blir ofte vanskelig å komprimere utdannelsen til å vare f.eks ett år. Kommer selvsagt an på hva du mangler.

Skrevet

Jeg må bare anbefale Bjørknes på det sterkeste. Jeg var meget fornøyd og jeg kan love deg at standaren på undervisningen der er langt over det de presterer på vgs. Det ER verdt pengene. god undervisning=gode karakterer.

Skrevet

Ja, det er det jeg har hørt. At de nesten kaster karakterene etter deg! hehe. Men jeg er uansett usikker. Hva om jeg vil studere noe som koster skjorta senere? Da har jeg allerede 100 000 i gjeld...

Skrevet

Har ikke NKI eller NKS klasseromsundervisning i Oslo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...