Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Satt hjemme å så på tv med min kjære da jeg begynte å kjenne at magen strammet seg og det kjentes ut som jeg hadde kramper i hele livmoren og nedover i lysken. Ble bare verre og verre, har aldri hatt så sterke magesmerter før. Begynte å kaldsvette og tenkte jeg må prøve å reise meg opp. Men det gikk ikke, jeg klarte ikke strekke meg ut, da kjentes det ut som magen sku revne. Hvis jeg prøvde å gå fremover, fortsatt bøyd gjorde det bare enda vondere......Klarte omsider med hjelp fra min kjære å komme meg i seng etter å ha kavd rundt i ca 20 min.....da roet det seg litt, men har fortsatt vondt når jeg våknet i dag, ømt og krampeaktig i magen. Spessielt på høyre side og nedover i lysken. Jeg er 21 + 4 i dag . Noen som har opplevd noe lignende???
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Kan nevne at jeg har ringt til legen å fått time i dag kl 13.30......så få r vi se...håper det ikke er noe galt....:-(
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Er sånn innimellom jeg også. Plutselig når jeg skal reise meg på jobb, greier jeg ikke strekke meg ut! Grusomt vondt. Helt uten forvarsel, liksom. Varer en stund før det gir seg, men kommer og går. Synes det kjennes nesten muskulært, men regner med det er fordi livmoren vokser.. Skal til legen neste uke, tar det opp da. Tror ikke det er farlig for babyen det jeg har.. Men jammen er det ikke godt! Er 19 fullgåtte uker på lørdag forresten.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 har du fått sjekka det SoMmErBaBy2009?? Håper alt står bra til!
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Ja jeg var til legen og han sjekket og trykka og kom frem til at det mest sannsynlig er ligamentsmerter. De kan visst være veldig smertefulle sa han. Sjekket hjertelyden og målte diverse, og alt så bra ut så skuldrene mine er senket nå! :-)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Så utrolig bra!! Regner med det er det samme hos meg. Vokser ganske raskt i denne perioden og husker det fra sist at det kunne gjør vondt. Men denne gangen har det vært ekstra ille Kjenne minsten røre på seg og alt annet føles bra. Best å ikke ta så brå bevegelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå