Gå til innhold

Noen som jobber natten her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har små barn? hvordan er dagene deres? Er det slitsomt? Når sover dere på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbe natt!! Noen netter iløpet av mnd, ikke fast natt!

Sover når barna er i barnehage/skole. eller så har samboer dem i helgene. Sover godt. fra jeg kommer hjem til ca 14-15. Trenger ikke så mye søvn jeg da!

Skrevet

har blitt tilbydt 50% nattevakt stilling på sykehjem. Hver 3 helg og to ukevakter i løået av 6 uker. sambo er usikker på om det blir slitsomt, men jeg syntes dagvakter og kveldsvakter er like slitsomme jeg... dessuten så tjener man jo mer på nattvakter.. blir du veldig sliten da?

Skrevet

2 ukedager bare på 6 uker?

har joobba 50 prosent jeg å da jobba jeg 11 vakter på 6 uker.. hmmm men det var helt konge=)

Skrevet

Mente 2 dager i uka... :) hvor gammelt er barnet ditt da? :)

Skrevet

Om du klarer å snu døgnet så synes jeg nattstilling er helt fint. Jobbet, ikke i helsevesenet, i full nattstilling når eldstemann var liten. 7 netter på, og nesten 14 dager fri. Jeg får sove om dagen og har ikke problem med så snu. Fikk vært mye med gutten vår, og jeg studerte samtidig.

Skrevet

ett år! hadde veldig mye fri da... hadde som regel dagmamma de dagene jeg skulle på vakt igjen, å var våken med knerten da jeg gikk av vakt, det var litt slitsomt de dagene vi ikke hadde noe spes å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...