Gå til innhold

Ukokt flaske, 1mnd gammel baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille klumpen hadde så vondt i magen sin i går kveld, så jeg gikk for å trøste på soverommet og han skulle ordne med flasker for natten. Nå jeg så kommer opp i dag ser jeg at steriisatoren fremdeles er full av smådeler som jeg steriliserte tidligere på kvelden. Jeg ringte, og det stemmer at han glemte å sterilisere flasken hun fikk i natt. smokken og ringen rundt var allerede sterilisert. Tror dere at babyen kan bli syk av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Vår tok ikke flaske eller sutt så vi har ikke måtte koke og sterilisere noe.

Men ei veninne av meg kokte ingenting, værken flaske eller sutte, hun vasket dem godt bare. Jenta er sunn og frisk og har ikke hatt noe sykdom i det heletatt.

Hun gjorde dette og andre ting for å venne barnet til litt bakterier, heller flere bakterier enn ingen, det er da man blir syke.

Skrevet

NEI. Herregud, ikke vær så hysterisk! De tåler faktisk mye mer enn som så......

Skrevet

Stakkars mann! Han fikk sikkert huden full! Hvordan tror du barn før i tiden vokste opp uten å dø?

Hysteriske kvinnfolk! Ikke rart helsevesenet blir lei!

Skrevet

Han har ike på noen måte fått kjeft. Det er for hans skyld jeg spurte fordi han har så dårlig samvittighet.

Skrevet

Det er uansett ikke farlig, og babyer sin mage og tarmsystem er ikke ferdig før de er vel rundt tre år. Så det er mye de kan reagere på, og de har stadig vekk litt vondt i magen. Du får trøste han og si at det ikke er farlig og mest sansynlig ikke hans feil. :)

Skrevet

Nei herregud, an var trøtt etter 12 timer på jobb, kunne helt sikkert gjort det samme selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...