Let's hear it for the boys! Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 På lørdag åpner billettsalget for U2 i Amsterdam, og jeg SKAL SKAL SKAL ha 2 stk!! Men hvordan skal jeg klare det...? Sist de var her i Norge, satt jeg i kø både på nett og tlf i to timer, uten å komme igjennom På hjemmesiden til Amsterdam Arena står det at de solgte 150 000 billetter på 80 min sist de var der. Er det lurt å få flere til å sitte i kø for meg, eller vil det bare gjøre det verre? Enda en person i kø, liksom...
Mom2Two Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Det lureste når man vil ha billetter til slike konserter er å være medlem av fan cluben, da blir man som oftest invitert til pre sale, og man slipper også den vanlige køen på selve konsertdagen. Dette må dog gjøres en stund før, nettopp for å forhindre at folk melder seg inn kun for å få kjøpe billetter. Men skal de ikke også til Stockholm da? Kanskje lettere å få billetter der?
Sivalur Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Ville spurt alle jeg kjente om å prøve og få kjøpt to billetter. Hvis du skulle ende opp med for mange er det sikkert ikke noe problem å bli kvitt dem igjen. Tror ikke det spiller noen rolle med 'enda en person i kø' når det sikkert er flere tusen som skal prøve å få tak i uansett. Lykke til!
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg er medlem av både U2.com og LiveNation.nl, men fikk ikke med meg at jeg måtte betale for medlemskap for å få presale på U2.com, ei heller at LiveNation hadde presale for noen dager siden Dumme meg! Så nå er jeg pent nødt til å vente til lørdag. Vi har familie i Amsterdam, så det blir uansett lettere for oss å dra dit. Gratis overnatting og barnevakt Dessuten vil jeg tro det er lettere å få billetter til Amsterdam, da det er plass til mange flere.
Let's hear it for the boys! Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har bedt venninna mi om å sitte i kø for meg, og ringe meg med en gang om hun kommer igjennom. Gir henne bare kortnr over tlf
Mor&barn Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Det var vel gøteborg det også skulle være konsert så kanskje prøve begge. Gøteborg billettene skulle legges ut på fredag minst jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå