Jentene R&Z Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Tenkte og strikke noe i damestr. noen som kan svare meg på hvordan str. er? Er det cm som er oppgitt på målene nederst i oppskrifta?
lenes Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har ikke strikket noe i damestr fra garnstudio, men har strikket en del til baby ut fra deres oppskrifter. Min erfaring er at målene som oppgis i oppskriftene stemmer godt med virkeligheten. Målene i diagrammene er i cm ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå