Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere flinke til å sette inn bilder og andre minner fra barnas oppvekst inn i fotoalbum??

Jeg har liggende masse bilder jeg har tenkt på lenge at jeg skulle sette inn, men er først nå jeg har fått ut finger'n og satt igang.

Skal prøve å finne noen figurer/tegninger som passer i ulike situasjoner og lime inn også, er veldig godt å endelig være igang for de bildene har gitt meg dårlig samvittighet lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kjempe flink med den første min. Og før jeg fikk barn også for den saks skyld. Men når nr to var ett halt år, noe som snart er 4 år si så stopte det opp, og siden har jeg nesten ikke framkalt bilder en gang.. Så nå er målet mitt og framkalle alle bilder og få de inn i album å komme helt ajour på dette i denne permisjonen min. Så må vel snart komme igang:)

Skrevet

Jeg var kjempeflink før je gfikk barn og til eldste var ca 2 år. Etter digitalkameraet kom har jeg omtrent ikke tatt i et bilde, har jo bestillt et par ganger, men det blir ikke ofte.

Skrevet

Albumlaging er sånn "rykk og napp"-prosjekt her i huset. Og nå er det på tide at jeg tar et rykk igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...