Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Kan man regne med å være med på lønnsøkningen på jobben når jeg er i mammaperm? Må legge til at jeg får permpenger av jobben.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hei. Jeg skal ha lønnsøkning i begynnelsen av april i steden for mai, siden jeg må sende inn papirene om perm. Tror alle har krav på lønnsøkning når de er i perm å =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå