£adybird Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har blødd neseblod 1 gang tidligere i mitt liv. Det var i siste mattetime i første gym (sikkert gledesblod:)). Men nå er jeg gravid i uke 37+4 og har blødd neseblod kanskje 1 gang i uken de siste 3 ukene. Men i dag renner det. Det stopper liksom ikke når jeg tørker. Det har det gjort tidligere. Hva kan det være og burde jeg kontakte legen min. Skal på kontroll i morgen, så skulle nevne det da..
Nusseline♀♀♂ Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hvis du skal på kontroll i morgen kan du jo nevne det som du sier. Men dette er nok helt ufarlig og helt vanlig som gravid. Jeg kontaktet lege en gang pga neseblod akutt, men da hadde jeg blødd uten opphold i over 1/2 time. Hvis du er plaget etter svangerskapet så kan du jo be om henvisning til ønh og få etset litt på blodkarene som forårsaker blødningene. Det gjorde jeg og har blitt mye bedre. Blør sjelden nå og når jeg blør gir det seg på ihvertfall 5 min. Ikke len hodet bakover når du blør for da renner blodet rett ned i magesekken, hold hodet lett forover og klem for nesen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå