Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 ....å stoppe å spise selv om jeg er mett...... jeg er høygravid, termin om 2 uker, og har hatt et helt normalt svangerskap med normal vektøkning (15 kilo). Men nå de siste 2-3 dagene har jeg plutselig fått en sånn vanvittig hungersfølelse, og jeg overspiser. Selv om jeg er så mett at jeg nesten er kvalm så MÅ jeg bare ha litt til. Etter middagen i går så måtte jeg stikke fingeren i halsen og kaste opp, for jeg hadde så smerter i magen at jeg fikk nesten ikke puste. Men så etter at jeg hadde kastet opp så gikk jeg løs på kakerester og annet godt etter bursdagsfeiring i helgen, og igjen spiste jeg så mye at jeg fikk vondt i magen. Føler nesten en slags rus når jeg spiser, og det skremmer meg. Jeg har aldri opplevd noe sånt! kan jeg plutselig utvikle en slags spiseforstyrrelse sånn i svangerskapet?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Når jeg leste dette, så tenkte jeg "forberedelse til fødsel" i form av energi fra mat;)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Håper da inderlig den fødselen setter i gang snart og at dette blir borte nåe ungen er ute....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå