Gå til innhold

faren min er en stor idiot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en far som er helt fullstendig håpløs. Virkelig idiot. Ikke voldelig og ikke drikker han, men han forsurer livet mitt noe virkelig og stiller krav til meg som jeg syns er helt urimelig og sårer meg veldig. Vet ikke om det er bevisst eller ikke, men det går ikke an å snakke med han. Har prøvd flere ganger uten hell. Han gir blaffen i barnebarna og bryr seg kun om seg selv. Og seg selv og seg selv. Megaegoist.

Har dessverre ingen søsken å dele frustrasjonen med. Lurer på hva jeg skal gjøre. kutte kontakten eller oppretholde den lille kontakten vi har for å beholde "familiefreden".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det virkelig er så ille som du forteller, hadde jeg kuttet kontakten i en periode.

Skrevet

Faren min er også en stor idiot, men heldigvis for meg så er han veldig dårlig å holde kontakten så den har blitt kuttet automatisk, og jeg og barna mine har det bra :-)

Skrevet

Jeg har også en far som hverken er voldelig eller drikker. Men det er jo noe som heter psykisk vold også.... Jeg vet ikke hva som er det beste for deg å gjøre. Men som du skriver, så har du jo prøvd å prate med han flere ganger. Hvis du føler at det er helt håpløst å nå fram til han, så kanskje det beste for deg er å holde deg unna... Det trenger jo ikke være noe dramatisk brudd... Problemet blir ikke borte ved å gjøre et slikt valg, men noen ganger så er det den eneste løsningen...hvis man skal ta vare på seg selv.

Skrevet

Skulle tro det var MIN far du beskriver der.... :( Har heller ingen å dele den frustrasjonen med. Jeg har kontakt med ham, men hadde det ikke vært for barna hadde jeg kuttet helt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...