Blumchen Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 I går var jeg på tidlig ul pga MA/SA sist i uke 9 mens spira hadde sluttet å vokse i uke 6. Det var innvendig UL. I går etter mine beregninger var jeg 7,5. Jeg må si at jeg gruet meg veldig når jeg satt på kontoret der holdt jeg på å gå igjen, orket liksom ikke tanken på at det ikke var noe liv der nå igjen. men det første jeg så var et hjerte som banket. Jeg ble så glad og rant en gledes tåre. Den plommesekken så jo ut som hode, han sa de mistet den i uke 12 ca å at det var litt niste... Han målte å den var 13,7 mm langt som var akkurat 7,5:) Sist i uke 9 var det bare 6 mm langt. Fikk ny time når jeg er 10 uker for å se at alt var greit, siden det var sånn sist. Sånn nå kan jeg prøve å senke skuldrene mine å virkelig nyte at jeg er gravid igjen:) Er jo ikke så mange som veit det enda, så hadde bare behov for å fortelle det til noen:)
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Gratulere:) Håper alt går bra:) Kjempe spennende og se den lille på UL:) Håper jeg får positiv test denne mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå