Gå til innhold

Eh...? Hva i alle dager?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, sinnsykt bra reklame fra Jamba.. En slikkende katt.. hehe :P

Men, jaja.. Jeg har ikke noen planer om å stikke tunga mi i panna til Daniel iallefall. Setter meg heller ned på hans nivå og forteller hva han gjør galt - enn å gjøre han klissvåt i panna.. Jaja... :P

Skrevet

Jeg ser egentlig ikke at det er noe galt i det, men skjønner bare ikke meningen?? Skal ungene lære å oppføre seg hvis man slikker dem i trynet...?

Skrevet

He he! Jeg ville heller ha blitt slikket i panna enn å blitt slått med et stort tau....slik som faren min gjorde! Høres nesten koselig ut, he he!

Skrevet

Neida, ikke jeg heller - men jeg ser ikke poenget. Det blir så...?? Jeg vet ikke hva jeg skal si?

Jeg hadde blitt overrasket selv om mamma skulle slikket meg liksom..

Og hvor er liksom..? Eller.. Hva er.. Hva oppnås?

hmm...

hehe

Skrevet

Hehe... Kan jo tenke deg selv hvor ekkelt det er å bli slikket i panna! En artig vri på barneoppdragelse! :)

Skrevet

Joda, joda.. Hehe, men..

Jeg.. Skjønner det bare ikke. haha :P

Og hvordan i alle dager klarte denne moren å finne ut at: Jeg slikker henne når hun gjør noe galt.

hhehe

Skrevet

Det må jo tydeligvis ha hatt en viss effekt, siden hun vil bruke denne metoden på egne barn! Kanskje vi skulle ha prøvd det? hehe.

Skrevet

Jeg synes det høres faktisk litt koselig ut! Nesten som en kattemor som slikker katteungene sine, he he! Mulig jeg er litt rar ;-)

Skrevet

Når jeg leker med ungene og gir dem skikkelige bløte kyss i panna så synes de det er dritekkelt.. :) Så jeg skjønner godt at det har en effekt.

Skrevet

Ja, jeg kunne jo prøvd på treåringen min når han kommer hjem fra bhg idag... :P

*lol*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...