Gå til innhold

Ul idag, gleder meg veldig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skal jeg på ul, er 10 uker på vei.( etter det barnimagen mener) . Så det blir veldig spennende å se om alt er bra der inne og om jeg ER 10 uker på vei eller om legen setter meg tilbake litt..

Har hatt mange rare følelser i magen, som små ballonger som sprekker og stikk.. Så det er betryggende å se at alt er bra, kan man slappe litt mere av og snart fortelle alle det :)

 

Håper dere har det bra jenter ;)

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Spennende da:)

Skrevet

lykke til:) må oppdatere oss da.:)

Skrevet

Lykke til! Jeg var selv på UL i uke 10. Jeg var 10+3 =) Du kan se bilder på bloggen min: www.renated.blogg.no

 

 

Skrevet

Hallo jenter :) takker for hyggelig tilbake meld..

 

Lille nurket mitt var det alt bra med, så et lite hjerte som slo.. hehe

Termin 14.10 :)

Skrevet

Var dette en ordinær UL eller en tidlig/ekstra?! Med tanke på at du har fått vite termin.

Skrevet

jeg skulle til legen og ta blodprøvene og han ville ta en titt for å se om alt var bra. skrev ut helseskjema for gravide og der kom termin 14.10.

men om den blir endret når jeg skal på kontroll på sykehuset, det vet jeg jo ikke.

 

:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...