Trampe82 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Idag skal jeg på ul, er 10 uker på vei.( etter det barnimagen mener) . Så det blir veldig spennende å se om alt er bra der inne og om jeg ER 10 uker på vei eller om legen setter meg tilbake litt.. Har hatt mange rare følelser i magen, som små ballonger som sprekker og stikk.. Så det er betryggende å se at alt er bra, kan man slappe litt mere av og snart fortelle alle det Håper dere har det bra jenter Klem
Veslemus Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Lykke til! Jeg var selv på UL i uke 10. Jeg var 10+3 =) Du kan se bilder på bloggen min: www.renated.blogg.no
Trampe82 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2009 Hallo jenter takker for hyggelig tilbake meld.. Lille nurket mitt var det alt bra med, så et lite hjerte som slo.. hehe Termin 14.10
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Var dette en ordinær UL eller en tidlig/ekstra?! Med tanke på at du har fått vite termin.
Trampe82 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2009 jeg skulle til legen og ta blodprøvene og han ville ta en titt for å se om alt var bra. skrev ut helseskjema for gravide og der kom termin 14.10. men om den blir endret når jeg skal på kontroll på sykehuset, det vet jeg jo ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå