Gå til innhold

Noen med 3 barn som bor på ca 140 kvm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det trangt, eller synes dere det er greit? Hva med når de blir tenåringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja.....

Vi bor på ca 125 kvm, og har 2 barn(så det blir vel noe det samme), tenåring er her også. God plass. Kjenner du ikke selv hva som kan gå eller har du ikke noen barn enda?

Skrevet

Har flere venninner som bor på 70 kvadrat med 3 unger.

Så tror 140 skulle gå bra:)

Skrevet

Vi har 120 og noe og 2 unger, men 4 soverom så plass til 3. Funker fint det.

Skrevet

80 kvm og 3 små. Masse plass.

Skrevet

70 m2 og tre barn??? himmel. Vi har 200 og jeg syns det er for lite. Kommer jo an p hvor gamle de er med jo eldre de blir jo mer plass trenger de, bl.a. et sted de kan ta med venner og kose seg.

Skrevet

140 kvm med 3 barn er da virkelig ikke lite. Vanlige "husbankhus" ligger jo gjerne på ca 120 kvm og det er da helt vanlig i hele landet at familier med både 3, 4 og enda flere barn bor sånn hele livet. Og veldig mange bor på enda mindre plass. Dagens krav til areal er jo blitt helt latterlig.

Skrevet

Vel vi har alle forskjellige krav til hvordan livet skal være tydeligvis...

Skrevet

Tydeligvis. Å tilbringe så mye tid innendørs at 140 kvm føles trangt for 5 personer er ikke slik jeg vil leve livet i hvert fall.

Skrevet

Vet du; barna er ikke de som stiller kravene. Det er det de voksne som gjør;) Og ja, jeg har tenåring, også, så vet en del om det. Tenåringen holder seg på rommet, om han vil være uten foreldre, og heller med venner.

Skrevet

vi er fem og har såvidt over 100 kvm

vi begynner å merke at det er litt trangt.. trenger et soverom til bla, har bare tre.

men, det burde egentlig fungere fint, men jeg er ikke verdens flinkeste til å rydde, og vi trenger å kvitte oss med mye stæsj..

Skrevet

hei - barn MÅ ikke ha tvstue, eller kjellerstue, eller annet sted hvor de kan være uten foreldre...

Det er vel det de har rom til?

Ellers skader det vel hverken barna eller dere, eller vennene, at de er sammen med dere - eller at dere er i samme rom?

Hjelpes så bortskjemte barn idag blir.

Vi hadde ikke egen stue eller slikt når vi vokste opp, og vi storkoste oss! Vi satt på rommet og snakket, eller med resten av familien og de andre barnas venner og så tv i stua..

Skrevet

Kommer jo an på planløsningen, er det nok rom, garderobe, ett bad på 5 stk er kaos etc. Vi har 3 barn og kun 3 soverom. Ikke så gunstig, trodde ikke det skulle være noe problem men da minstemann er håpløs om natten og skriker i lange perioder i strekk kan han ikke dele rom med de andre, så da er vi litt stuck med han på soverommet og ingen av oss får sove, så ville vel heller stilt krav til at det er et soverom til hver, kanskje 2 bad og litt space for foreldrene også. Dette kan sikkert gjøres på 140m2, litt avhengig av planløsning, er det skråtak etc.

Skrevet

Vi har to barn og 168 kvm og synes det er trangt. Men det er fordi planløsningen er så himla teit. Har bare tre soverom og alle er i bruk.

Skal bygge på ca 70 kvm og dermed få to ekstra soverom, da blir det nok bedre tenker jeg.

Skrevet

Vi har fem barn, og bor på ca 150 kvadrat. Litt trangt, men vi trives så utrolig godt at flytting er uaktuelt. Vi har fem soverom (små) og to bad. Hvis jeg hadde mer plass ville jeg hatt et eget garderoberom, og et ekstra oppholdsrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...