Happychappy Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Synes det begynner å bli litt slitsomt å shave bikiniområdet, men vil gjerne se litt alright ut der også i disse tider;) Mange som går et sted og får området vokset? Eller er det ikke så lurt å "irritere" dette området? Merker jeg er litt hoven i området. Noen med noen erfaringer eller meninger?
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hadde også kunnet tenkt meg å vokse istedenfor å bruke høvelen....men jeg tenker litt på om smertene fra voksingen (-for det er jo litt vondt!!!), kan sette igang evnt rier.....? Vet jo du kan få kynnere av smerter, og er du da nærme termin, så kan en jo være uheldig å sette det hele igang. Eller kanskje jeg bare skal gjøre det!!!? Er 5 uker til termin og er sååååå lei!!!!!! Hm....
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har vokset bikinlinjen en gang før, og for å si det sånn.ALDRI MER! smerten var ikke verdt det i det hele tatt..
Månefeen ♥ Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har gått for å vokse bikini'en noen ganger, synes ikke det var så ille. Altså, nå har jeg ikke vært igjennom en fødsel enda men vil tro at smerten er ganske moderat i forhold Det som er vondtvondt er når de vokser flere ganger på ett sted, men de gjør gjerne ikke det når du er "førstegangs". De venter til du har vært der et par ganger med å gå over flere ganger, fordi hunden må bli vandt med voksing. Kjapt og greit, så får du kjølende krem på etterpå. Jeg tror likevel ikke jeg hadde gjort det nå når jeg er så langt på vei, er litt hoven der nede og kroppen min får gå igjennom nok for tiden Hvis du har vondt for å ligge på ryggen skal du absolutt ikke gjøre det, grøss.
kikki_831 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Hallo:) jeg vokser bikini linja mi,har ikke ork till å shave flere ganger i uka ikke det att jeg ser hva jeg driver med heller så resultatet har blitt noe diffust!! gjør vondt men jordmora mi sa att du merker det på kroppen om ikke bebisen liker det ang kynnere eller sånn, så for min del har det i hvertfall gått fint!:=)
Lea Laus Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Hva med å prøve epilator? Gjør vondt første gangen, men blir mindre å mindre vondt for hver gang syns nå jeg hvertfall.. Og så kan man gjøre det hjemme hos seg selv. Strammer man huden maks så er det faktisk overkommelig! Har forsøkt en gang på hele "område" for å si det sånn og det er ikke å anbefale......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå