Gå til innhold

Då var Mrs.Gloomy igang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jessda! Proppen driv og går! Dersom denne fødselen blir som dei tidlegare fødslane mine, betyr det at det blir baby i løpet av det neste døgnet.

Eg seier som ei eller anna sa her inne i går: Heia fullmånen!

Det er no litt rart òg; No har eg venta på denne dagen i vekesvis og månadsvis, og når det no blir alvor, blir eg visst sentimental og kunne godt ha venta endå ei veke. Minstemann i huset skal plutseleg ikkje vere minstemann lenger, og dei to andre....Har eg forberedt dei godt nok? Eg skal aldri vere trebarnsmamma igjen. Ein epoke er liksom straks forbi. Det burde vel ikkje kome som noke sjokk på meg det, då, etter ni månader med venting. Men likevel. Masse følelsar som dukkar opp, merkar eg.

Men fyrst og fremst: JIPPI! No skal det snart skje! Eg skal snart få helse på veslegut! Kor eg gledar meg!!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi får krysse fingrane på at du snårt er ferdig no da :)

Skrevet

Lykke til med fødselen! Hører mange erfarer det samme som deg; sentimentalitet over at det nå straks er over.. Masse følelser, kanskje er det siste gang? Tenkte selv over det i natt, at det egentlig er fryktelig koselig å være gravid. Aldri å oppleve det igjen.. men samtidig en evig takknemlighet over å ha fått lov til å oppleve det så mange ganger!

Får jeg spørre deg hvordan dine forrige fødsler har vært? Før/etter termin? Lurer spesielt på nummer tre i forhold til de to andre. Skal selv ha nummer tre om en ukes tid:-)

igjen, lykke til med det nærmeste døgnet!

Skrevet

Mine fødslar har eigentleg vore ganske greie. Moro er det jo ikkje, men trur ikkje eg skal klage. Dei har alle starta med ei litt uroleg natt med mensliknane smerter. Så har proppen kome morgonen, og så har eg gått og kjent litt på meir eller mindre diffuse smerter og samantrekningar heile dagen. Ikkje vonde. Dei berre er der, liksom. Mot kvelden har dei auka i styrke, eg har reist på sjukehuset og her er det liksom smertene kjem inn :-( Men når opninga fyrst har vore der, har eg trykt ein gong eller to, og ungen har vore ute :-)

Fyrstemann kom ei veke før termin, nr to og tre kom på termindatoane sine(ikkje tvillingar, altså), og denne ser ut for å kome tre eller fire dagar før termin. Forhåpentlegvis fire dagar før termin. Ellers blir han fødd på fredag den trettande, slo det meg der eg låg og lurte på ting i natt :o) Ikkje det at eg trur på slikt, men det høyrest unekteleg kjekkare ut med torsdag den 12. enn fredag den 13. Hehehe...

Skrevet

Fredag den 13 e bære lykkedag for meg så ta det som et lykketegn dersom du får da.. :) Lykke til med fødselen!

Skrevet

Lykke til:)

Jeg er også i gang, vannet mitt driver å går, i skal inn på føden for å bli satt igang kl 20.00 i kveld.

Kanskje det blir 13.mars barn på oss begge?:)

Skrevet

Lykke til! Jeg blir satt igang i morra og kjente også på litt blandede følelser. Noe som er rart siden det eneste jeg har tenkt på de siste ukene er at nurket må ut snart..... Jeg husket plutselig smertene ved de forrige fødslene og er litt redd for at den skal bli langvarig siden den blir satt igang. Velger å fokusere på at vi snart får møte babyen. Vi vet ikke kjønnet heller, noe som jeg er veldig glad for nå. Det er spennede å endelig få vite....... :).

Skrevet

Lykke til alle sammen! Lurer på om det kanskje skjer nokka her og, men e enda ikkje sikkert nok te å ringe føden.. Har hatt kynnere med 10 min mellomrom i et døgn no, og i dag har det blitt litt ondere, men fredeles ikke ondt nok tenker jeg.. kynnerne varer bare 30 sek og så det er vel litt kort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...