*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Er det mulig å våkne med en så syk smerte? Det kjennes ut som jeg har knekt bekkenbenet eller skambenet.. Jeg kommer meg ikke opp av sengen, så ligger her å griner da, klarer ikke bevege bena litt en gang... så er jeg helt alene hjemme og.. hva gjør jeg nå da?? Ringe manna og be om hjelp..?? tror det.. sove litt til først så kanskje det kommer seg igjen.. huff dette er helt fælt.. :( :(
Plutselig_gravid Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Sant det er forferdelig. Har hatt det sånn siden ca uke 26, men som værst fra uke 29. Invalid jeg? nææida. sf-bekkenløsning noe av det verste jeg har vært med på... Kan fint bruke en halv time å komme meg opp av sengen.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Ja det er helt grusomt.. skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan få lov å sykemelde samboene min heller.. jeg er jo rett og slett fungsjons hemmet.. men vi gravide er ikke syke sier bare legene... hvis ikke dette er å være "syk" så vet ikke jeg, håper bare jeg ikke må tisse med det første, da går det gale her.... Har slitt med bekkenet hele vegen jeg og,og vert sykemeldt pga det siden jeg var 10 uker på veg. men noen dager er verre en andre, og dette er den aller verste tror jeg.... Tror nok ikke det blir flere barn på meg Snufs..
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 Hadde jeg vært huleboer som måtte løpt fra bjørner å ulver.. Da hadde jeg vært dø for lengst.. hadde klart ett skritt på 20 cm og vips så hadde rovdyrene tatt meg.. Latterlig lett bytte liksom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå